Een wild oerwouddoolhof, een labyrint van spiegels en een tunnel vol slangen

De gloednieuwe attractie gaat in 2023 open en wordt onthuld als het park komend voorjaar weer opengaat.

“Een wild oerwouddoolhof, een labyrint van spiegels en een tunnel vol slangen”: dit is de spannende nieuwe beschrijving van de nieuwste Jumanji® – The Labyrinth-ervaring van Gardaland, die vandaag is aangekondigd. De gloednieuwe attractie gaat in 2023 open en wordt onthuld als het park komend voorjaar weer opengaat. Het biedt avonturiers van alle leeftijden nog een exclusieve en meeslepende ervaring om zich onder te dompelen in de wonderbaarlijke, wilde wereld van Jumanji, gebaseerd op de succesvolle filmserie van Sony Pictures Entertainment.

Fotocredit; Gardaland / Merlin Entertainments

Jumanji® – The Labyrinth vereist zowel moed als sluwheid en biedt gasten een meerlagige, multizintuiglijke ervaring waarin ze zich een weg moeten banen door een gloednieuw adembenemend avontuur.

Gelegen in het hart van Gardaland, naast de Jumanji® the Adventure-attractie, biedt de nieuwe attractie Labyrinth een unieke en opwindende manier voor gasten om zich volledig onder te dompelen in de wereld van Jumanji – zullen ze in staat zijn om de ontelbare valkuilen en verrassingen te overleven van dit ingewikkelde en intrigerende doolhof om Jumanji te redden?

JEFFREY GODSICK, EXECUTIVE VICE-CHAIRMAN OF GLOBAL PARTNERSHIPS AND BRAND MANAGEMENT, AND HEAD OF LOCATION-BASED ENTERTAINMENT OF SONY PICTURES ENTERTAINMENT

“Na de succesvolle lancering van Jumanji® – The Adventure vorig jaar zijn we verheugd om weer samen te werken met Merlin en Gardaland om een gloednieuw avontuur aan te bieden voor 2023, waar gasten zich verder kunnen onderdompelen in de avontuurlijke wereld van Jumanji.

SCOTT O’NEIL, CEO OF MERLIN ENTERTAINMENTS

“The premier theme park in Italy – Gardaland – just got even better thanks to our long-time partners at Sony Pictures Entertainment. We are delighted that we are announcing ‘Jumanji – The Labyrinth’ at Gardaland. Continuing to bring the Jumanji world to life for our guests is an absolute dream come true for our growing number of visitors at the Resort, and even more fun for our award winning creative teams of Merlin Magic Makers. Increasingly, brands are looking for ways to connect with their audiences by bringing those film/stars to life and Merlin Entertainments is the one unencumbered theme parks and attractions business with the scale needed to connect with fans around the world.”